Darul Muallij P.Pinang

Darul Muallij P.Pinang

Bekam Darul Ansar

Bekam Darul Ansar

Isnad Tadawi

Tuesday, November 24, 2015

TESTIMONI- Rawatan islam ruqyah syariyyah Darul Muallij


Untuk Hadir ke premis kami di Bayan Baru P.Pinang hubungi Ustaz Zan 019-5671731

Untuk rawatan di rumah anada di Kedah dan Seberang Perai 
hubungi Muhammad Nuruddin ( 017-6291368)



TESTIMONI- Air Penawar Darul Muallij


Untuk Kedah dan Seberang Perai hubungi : 017 6291368 (Nuruddin)

TESTIMONI - Minyak As Syifa Muallij


Untuk Kedah dan Seberang Perai boleh hubungi 

017 -6291368 (Nuruddin)

Sunday, November 15, 2015

Ada tangkal doa dan ruqyah akan tertolak


Ada pesakit yang mengadu seisi keluarga bermasalah, si suami sakit badan susut 50%, bercakaran dengan isteri, tidak boleh bersemuka, si anak jadi baran dan melawan ibu bapa walaupun sebelumnya amat baik.

Perubahan mendadak pasti ada punca. telah berubat secara Islam berbulan lamanya tidak ada perubahan.

Semasa si isteri menghubungi saya, saya tanya ada tangkal? Ada wafaq, dia kata ada pernah orang bagi.

Apabila dijemut merawat pertama sekali saya hapuskan tangkal dahulu dengan kaedah rendaman dalam air ruqyah untuk 3 hari sebelum dibuang ke sungai-sungai.

Ini raliti masyarakat kita. Tangkal akan menghalang proses penyembuhan dan amalan kita kerana ia syirik.

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
017-6291368
012-5296690


Botol mengandungi dua ukiran kayu objek manusia, manakala kertas tulisan buruk disimpan dalam plastik.


Di mana mudah untuk dapatkan ais untuk rawatan?


Dapatkan di 7-11 jika sukar dapat di kedai biasa terutama di kawasan bandar dan pekan besar.

Rm 2.50 sahaja 2.5 kg sesuai untuk mandian seorang pesakit.

Ais direndam dalam air sambil dibacakan ruqyah.

Mandi terus siram sedikit demi sedikit bermula di kepala.

Insya Allah banyak selesaikan masalah.

Untuk perawta yang kena tempias, boleh amalkan. Saya sudah....

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
017-6291368
012-5296690

Mengikuti rahsia ruqyah berkesan bersama Pusat Terapi Syifa


Guru rawatan ketiga saya Mualij Ahmad boleh dihubungi melalui 
Muallij Ahmad 019-307 9883

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
Berhajat dengan khidmat : Hubungi : 017-6291368/012-5296690 (sms/whatsapp/call)

atau email : jihadin82@gmail.com

# berkhidmat di sekitar Kedah dan Pulau Pinang. (luar kawasan boleh dibudibicarakan dengan IzinNya)

Tuesday, November 10, 2015

KOS RAWATAN UNTUK KES ULANGAN


Kos bagi kes berat perlu ulangan sekitar 5-7 kali ruqyah dan terapi

Sungai Petani RM 50 x 7 = RM 350 (terlalu murah berbanding perubatan konvensional yang kita sanggup bayar)

Seberang Perai RM 70 x 7 = RM 490 

Pulau Pinang  RM 90 = 7 = RM 540

Daun Bidara dan ibu air penawar disediakan oleh perawat.

Pesakit hanya sediakan :

1) air mineral sebanyak mampu

2) Limau

3) Garam kasar/bukit

4) Madu/ minyak zaitun/minyak habbatus sauda (digalakkan)

# bayaran dikenakan kerana hadir ke rumah pesakit, jika hadir ke premis ikut keikhlasan pesakit sahaja.

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
017-6291368
012-5296690

BERAPA KOS RAWATAN RUQYAH DAN KONSULTASI PERUBATAN ISLAM?

Untuk saya merawat di rumah anda..

Sungai Petani = RM 50-60 

Seberang Perai = RM 70-80

Pulau Pinang = RM 90-100

Kos ditetapkan kerana:

1) Tol dan minyak ditanggung perawat.

2) Keletihan merawat dan selepas merawat akan lesu, tidak seperti penat biasa.

3) Risiko serangan balas  bomoh/ahli sihir/jin kepada perawat dan keluarga.

4) Masa yang diperuntuk kepada pesakit berjam serta penyediaan bahan tertentu yang memakan masa dan tenaga perawat.

Adapun isu keikhlasan adalah antara perawat dengan amalan beruqyah tidak berbangkit kerana apa jua ibadah khusus dan umum dan pekerjaan perlu ikhlas untuk Allah.

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
017-6291368
012-5296690

#tiada kos tersembunyi

Perlu ulang ruqyah dan bertawakal untuk sembuh



Bagi kes sihir berat memerlukan sesi terapi ruqyah oleh perawat sekotar  5-7 kali atau lebih.

Untuk kes busung dan sihir jerut (suami isteri tidak boleh bersama) memang perlu terapi ruqyah sekitar 7 kali.

Jadi tiada isu saya rawat banyak temat tetapi tidak sembuh kerana kadangkala pesakit merawat di satu tempat, selang 3 bulan berjumpa perawat lain pula dan seterusnya.

 Jika kita bersabar rawat kencing manis dan darah tinggi bertahun lamanya di hospital, apa salahnya bersabar bila merawat dengan ayat Al Quran? 

Pastikan perawat anda menggunakan ruqyah syariyyah dan dijampi dengan suara yang jelas bukan berbisik ala-ala mentera.

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
017 6291368

#rawatan di rumah anda 

Rawat susuk perlu taubat dahulu...


Ada pesakit telefon ingin rawat susuk dan seorang keluarganya pula ingin rawat sakit akibat mengamal amalan salah (mentera). katanya merata berubat tapi tidak sembuh.

Saya sms semula...

1) Buat solat taubat kerana dua kes ini kes dosa besar yang pesakit lakukan.

2) Buat zikir penyucian sebelum datang merawat (akan memudahkan ruqyah saya kelak) yan dinamakan zikir istinjak ( istighfar 100X, selawat 100 X dan Lailahaillah 100X)

3) saya tak hebat tetapi yakin dengan ayatNya sahaja malah saya perawat junior.

jawapan sms,....tak jadi merawat...


Fakta :

1) Bukan mudah suruh orang bertaubat atau ungkit dosa besar mereka walaupun jelas.

2) Bagi mereka selepas berubat dengan tokoh besar ternama dan tidak lega..inikan pula perawat ynag mengaku junior.

3) Mungkin tidak yakin dengan ruqyah yang mendoa menggunakan ayat al Quran atau kecel hati saya meminta bersolat taubat.

Muhammad Nuruddin Bashah (Muallij)
017 6291368

Bekam Ruqyah wanita..jangan tangguh


Bekam bagi wanita yang ada kes gangguan dan sihir. (bekam ruqyah)

Hubungi Puan Wardah Abd Rahman

Bekam di rumah anda

012 5296690

Monday, November 9, 2015

BUKU MOTIVASI BERASAS RUQYAH SYARIYYAH - JULUNG KALI DI MALAYSIA



Buku menarik yang perlu anda miliki hari ini! Buku Tulisan Pengasas Rawatan Isnad Tadawi ustaz Azizul Basri yang menghadapi pelbagai suka duka melawan serangan makhluk halus yang menatijanhkan beliau mendalami bersungguh-sungguh ilmu perubatan islam berasas ruqyah Syariyyah.

Hanya RM 20 sahaja

Kelebihan:

1) Kertas majalah, licin dan berkualiti
2)Ilustrasi amat menarik dan mudah dibaca
3) Bentuk ringkas 
4) Lengkap ayat memagar diri, ayat motivasi, ayar ruqyah, ayat serangan terhadap makhluk halus dan penacapan aqidah Islam.
5) Sesuai untuk semua mualij, perawat muda, pesakit, orang awam dari mana aliran perguruan perubata Islam sekalipun selagi berlandas ruqyah syariyyah.

Hubungi saya untuk penghantaran ke rumah anda (percuma hantar sekitar Kedah/P.Pinang)

017 6291368 (Muhammad Nuruddin/Muallij)
012 5296690 (Wardah / pembekam wanita)



Sunday, November 8, 2015

Menambah pengalaman dan ilmu bersama Pusat Terapi Syifa


Bersama 3 mualij dan Pengasas Pusat Terapi Syifa Mualij Ahmad di Petaling Jaya.
Bertukar pandangan dan hayati pengalaman mereka hadapi kes berat dgn tabah.
Moga Allah rahmati anak muda yg islah diri dgn amalan perawatan Islam..






Wednesday, November 4, 2015

Rasa malas nak rendam kaki...

Dalam rawatan sihir mahupun gangguan saka keluarga saya membekalkan pesakit amalan merendam kaki dengan air panas bersama garam ruqyah untuk mengurangkan, melemah pengaruh makhluk berkenaan pada badan selain menyaktoksik dalam badan.

Boleh dikatakan 80% kes gangguang berjaya dikurang dengan kaedah rendaman kaki dengan air garam ruqyah.

Tetapi ada yang memberi maklumbalas...

" kami rasa malas sangat nak rendam kaki tau...bila dah rendam tak pa dah.."

 Kadang rasa benda menekan di tengkuk dan benda bergerak di kepala semasa rendaman 45 minit itu dilakukan.

Ujian rawatan Islam... akan malas, tak mau amal, kalau yang nak hadir rawat, kadangkala tak jadi...

Muhammad Nuruddin Bashah
017 6291368

Tuesday, November 3, 2015

Buku Sheikh Wahid Abdul Salam Bali... mai beli


Wan Mohamad Rasyadan
Antara karya tentang Jin dan Ilmu Sihir yang terbaik ialah masterpieces Sheikh Wahid Salam Bali.
Wiqayatul Insan (biru)
Soorimul Battar (hijau)
2 buah berharga rm40 (diskaun)
Tinggal beberapa buah sahaja lagi. Semalam sempat pos ke UstazMuhammad Nuruddin Bin Bashah


Tak ada CD player....

"Kak tak ada cd player,nak dowload mp3 Al Baqarah, jin, as soffat dan ad dukhan internet pulak slow sangat nuruddin..." ujar pesakit yg mendambakan kesembuhan.
"Malam ni pas rawat bg hp,kami bw laptop transfer kat hp kak. Jadi selain baca kak dgr sama tiap masa tanpa jemu dan hayati supaya makhkluk dlm tu cedera dgn IzinNya.." jwb saya.
Lepas rawatan,mandian, berbekam pula dgn Wardah Binti Abdul Rahmanpula.
"Kita ikhtiar ya ", sy pujuk suaminya yg khuatir dgn keadaan anak isterinya.


Rawatan saka - amalan surah Jin

Baca bersama ayat Surah Jin ayat 3 dan ayat 6 diulang-ulang agar lancar. Rawatan terbaik adalah pesakit sendiri beramal dgn ayat Al Quran..
Dalam sakit ada tarbiah dariNya..




Saka jangan sesekali tertipu dengannya

Azizul Basri to Perubatan Islam Atasi Gangguan Jin, Syaitan, Sihir & Saka
Ni pengakuan ikhlas jin saka yang kufur pada Allah dan sgt2 benci pada nabi saw:
"Aku bantu keluarga ni, bagitau tempat jin-jin sihir tu duduk sebab aku nak diorang nampak yg aku ni baik. Supaya diorang terima aku"
Tiada istilah saka baik. Semua itu tipu daya syaitan. Andai diterima, suatu hari nanti pasti mereka akan menyesatkan kita. Rujuk surah al-jin ayat 6 sebagai dalil pengharaman bersahabat dgn jin.
TQ ye jin sebab ikhlas citer....


Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat